Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Maria - 17 augusti 2010 21:40

Jag vet inte om jag är extremt o-äckelmagad av mig eller vad det är. (Är DU äckelmagad, läs inte vidare)

Jag är medlem på ett forum på nätet där  äckliga saker ibland kommit på tal och folk fick säga vad det absolut äckligaste de visste var. Jag blev förvånad över svaren.

Det absolut äckligaste folk visste var SNOR. Att det fanns folk som åt det var det absolut värsta, mest groteska och snuskvidrigaste som fanns.


Så jag skapade en omröstning. Vad skulle vara det vidrigaste att äta och hade med alternativ som bajs, kiss, spyor, svett, navelludd, mensblod, flytningar och så snoret. Och ändå vann snoret?!

Allvarligt...jag skulle då hellre äta snor än stoppa något av det andra i munnen. Utan tvivel. Snor får man ju liksom i sig varje gång man är förkyld och råkar svälja istället för att spotta typ.

Ja, snor är inte trevligt, det är äckligt. Men äckligast av allt som existerar?


Nåja, det här var iaf ett äckligt inlägg. Men jag är ju inte äckelmagad så jag skiter i det:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards